mandag den 27. december 2010

Virkleligheden set fra mit synspunkt

Vidste at det var en fejl at tage afsted! Vidste det i mit indre, men havde alligevel en trang. En trang til at komme ud i den friske luft efter en masse dage inden døre..

Så bevæbnet med en masse tålmodighed tog jeg min søn under armen og ned i byen i selskab med de julegave, vi skulle have byttet...  PUH-FUCKING-HA.. Der var godt nok mange mennesker. Jeg synes, jeg var i godt i humør. Halve timer i kø skulle ikke bringe mig ned med nakken.. Så absolut ikke.. Alligevel skete det bare automatisk på et tidspunkt, at jeg blev lidt vrissen. Måske har det noget med hormoner at gøre, ser I, jeg er nemlig gravid i 34. uge (eller også er det 35, hvem tæller?).. Til sidst skulle jeg i hvert fald bare HJEM. Så - nu må de sidste julegaver vente til en anden dag. Jeg skal nok få min tålmodighed og mit humør igen :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar