fredag den 31. december 2010

Status

Så er det i aften, at det er i aften. Den store årets sidste aften..
Det er også dagen til at gøre status over året, som er gået.. 2010!!

Personligt har jeg haft et rigtig godt 2010. Med op og nedture som det hedder sig og bør, men absolut flest opture.
- Jeg blev gravid igen efter mislykket graviditet i 2009
- Min søn bliver bare dejligere og dejligere
- Vi har i min lille familie ikke mærket finanskrisen, vi har det samme, som vi plejer.
- Et dejligt år på arbejdspladsen, er stadig lige vellidt af kolleger, elever og forældre
- Ingen dødsfald i familien
- To dejlige familiefester - et fantastisk guldbryllup med overnatning på hotel. Og et godt sølvbryllup.
- En dejlig tur i kollegas vidunderlige sommerhus. Godt nok var vejret meget blæsende og ikke sommeragtig, men det var en rigtig god ferie
- Er alt i alt bare rigtig godt og grundig tilfreds med mit liv som det har formet sig.. Så kan man vist heller ikke forlange mere :-)
Godt nytår..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar