lørdag den 15. januar 2011

fagre nye verden??

Har været ude og bruge penge - IGEN. Det er egentlig utroligt så hurtigt den slags får ben at gå på!!
Vores opvaskeskine røg sig en tur den anden dag. Og selvom der var engang, jeg godt kunne leve uden sådan et monstrum, så er det bare ikke dengang mere. Livet er skisme lettere med den slags teknink! At det er så lidt en jungle at finde ud af, hvad ens behov rent faktisk er, er en helt anden sag. Nu tænker du måske, hvor stor forskel kan der være på sådan noget - og jooo, der er meget at tage stilling til. Plastik eller stål indmad? Hæve/sænke kurve? Bestikskuffe for oven? osv.. Og så er der jo også lige prisen at tage hensyn til.. Blev præsenteret for en masse, jeg aldrig havde set før, men jo nu pludselig blev i tvivl om, om jeg havde et behov for. Jeg kunne jo ikke vide, om der er en fagre ny opvaskemskineverden, som jeg var nødt til at blive en del af.. Stod faktisk nede i butikken længe.. Endte med en Siemens, der mindede meget om den, vi havde i forvejen. Det var den billigste (af de sådan lidt bedre mærker), derfor heller ikke så fancy, så nu må jeg se, om jeg kan leve uden alt det ekstra, den anden maskine kunne... Jeg tror det nu nok!! Men sådan blev man de 3000 kr. fattigere.. Det kan ikke tage lang tid...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar