fredag den 14. januar 2011

Zombie

Jeg er efterhånden et styks omvandrende zombie.. Jeg sover i forvejen ikke meget om natten. En naturlig følgevirkning af dette tidspunkt i graviditeten.
Min kæreste har været en del syg på det sidste, og han er rigtig mand, når han er syg, JESUS CHRIST han er pylret...
Og nu er mit barn også syg. Han har  hostet hele natten, og når han ikke har hostet, så har han grædt. Det lød sgu som om, han var en sæl eller noget, når han hostede. Han havde også lidt besvær med at trække vejret til tider. Jeg er ikke en specielt pylret mor, men når man står i en situation, man ikke har stået i før, så bliver man naturligvis lidt bekymret.. Men der er ikke andet at gøre end at holde ud..
I dag er vi alle trætte. Og pylret. Især mand og barn (selvom det er mig, der sover absolut mindst af os alle).. Så det betyder, at vi bare rigtig hygger!! NOT!! Jeg er flygtet ind til computeren.. Så kan jeg da lige få fem minutters ro. Nogle dage - der ville man bare ønske, man stadig kun var sig selv....

2 kommentarer:

  1. Er VILD med det billede du har lagt på foroven. Det ser vild godt ud!!!

    Håber du holder ud...snart er det nu! :-)

    SvarSlet
  2. Takker.. Han er også en meget fotogen gut, ham Nikolaisen ;-)
    Det er nemlig snart nu - jeg glæder mig.. Har en aftale torsdag, jeg gerne vil til, så fra torsdag nat kan de veer bare komme an!! :o)

    SvarSlet