mandag den 31. januar 2011

lang ventetid

Hold op jeg synes, ventetiden er lang. Jeg går og venter på, at dette barn vil ud af min krop. Synes efterhånden, jeg har ventet meget længe - men der er udsigt til mere venten...

Gid den dog bare snart vil komme ud. Jeg føler mig slidt. Slidt, træt og gammel.. Jeg glæder mig ikke engang til, at den kommer ud længere.. Jeg glæder mig til alt er overstået, men glæder mig ikke til baby. Den tænker jeg sådan set ikke så meget på længere. Det lader min slidte krop mig ikke gøre.

Jeg gider IKKE mere..
Tror måske jordemoder vil sætte mig i gang. Jeg indeholder et styks stor baby, der ikke behøver at blive at større. hun talte i hvert fald lidt om den mulighed sidst. Men den mølle gider jeg sådan set heller ikke igennem. Det kan jo tage flere dage, hvor jeg hver dag skal på sygehuset, æde piller, blive sendt hjem igen, hvis der ikke sker noget, og så starte forfra dagen efter. Meeen, hvis nu første pille ville virke, så kunnejeg godt gå med på den bølge.. Må se hvad hun siger - hun ved jo bedst....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar